VIDEO: Här regnar nallarna in i Malmö
SHL

VIDEO: Här regnar nallarna in i Malmö

Publicerad 18 februari 2019 19:53 | Senast redigerad 03 juli 2019 19:42
Malmö tog ledningen med 1-0 mot Timrå. Då regnade massvis med nallar in på isen. 

Malmö arrangerade idag en så kallad ”Teddy bear toss” och hade dessutom fritt inträde till lagets möte med Timrå. Ordern var att nallarna, som skänks till behövande barn, skulle kastas in på isen när Malmö gjorde sitt första mål.

Och i slutet av den första perioden kom det. Då slog Axel Wemmenborn till med sitt blott andra SHL-mål för säsongen och fick nallarna att fullkomligt regna in på isen i Malmö. Personalen behövde använda skyfflar för att få bort den stora mängden gosedjur som återfanns på isen.