Jansson: Två bottenlag - det minst dåliga vann
SHL

Jansson: Två bottenlag - det minst dåliga vann

Publicerad 08 januari 2026 21:17 | Senast redigerad 16 mars 2026 10:44
Örebro vann ett ångestmöte mot Djurgården på Hovet. Inte för att man var bra - utan för att man var minst dåliga av de två lagen.

Det var ett högintressant möte denna torsdag på Hovet på förhand. Örebro som har rasat i tabellen och hade inför kvällen fem raka förluster. Blott tre poäng före "avsågade" HV71. Samtidigt som Djurgården har haft en tuff trend på sista tiden och tappat mark.

LÄS VIDARE MED PLUS

Månadsvis

79 kr/mån
  • Tillgång till allt material på Hockeysverige.se
  • Ingen bindningstid
  • Förnyas automatiskt
  • Avbryt när som helst!

Årsvis

659 kr/år
  • Tillgång till allt material på Hockeysverige.se
  • Förnyas automatiskt
  • Avbryt när som helst!

Vänligen logga in för att genomföra ditt köp av Plus.

HockeysverigeFotbollDirektInnebandymagazinetSvenskaFans