Detroit Red Wings har kallat till presskonferens ikväll svensk tid. Då ska bland annat klubb-ikonen Steve Yzerman delta och mycket tyder på att ha tar över som ny GM i klubben.
Steve Yzerman hade en lång och framgångsrik tid som spelare i Detroit Red Wings och han vann tre Stanley Cup med klubben som lagkapten.
Mellan 2010 och 2018 var han GM i Tampa Bay och nu är det mycket som tyder på att han kommer ta över samma ämbete i Detroit Red Wings.