Connor Ingram kommer att ta en paus från hockeyn.
I stället kommer den förre Björklövenkeepern att ingå i NHL:s hjälpprogram.
I stället kommer den förre Björklövenkeepern att ingå i NHL:s hjälpprogram.
Han spelade sedan nio matcher i Hockeyallsvenskan, hade 89,8 i räddningsprocent och 2,51 insläppta mål per match innan han återvände till Nordamerika.
Desktop ad in article Mobile ad in article
Det har dock inte blivit något spel hittills i USA för 23-åringen och nu meddelas det att Ingram kommer att ta en timeout från ishockeyn för att i stället ingå i NHL:s hjälpprogram.
Connor Ingram har frivilligt valt att ta del av hjälpprogrammet men det är inte känt för vad. NHL skriver att man inte kommer att kommentera det hela närmare.
Desktop ad in article Mobile ad in article





