Det är den tiden på året då vi ska överanalysera allt, dra alldeles för stora växlar av allting, och “killgissa” ännu mer än normalt. Redan en dryg vecka in i säsongen tittar jag närmare på några importer som jag tror och tycker kan/borde leva farligt - om inte ett rejält lyft sker inom kort.