ENGLUND: Är rent jävla bondförnuft
Krönikor

ENGLUND: Är rent jävla bondförnuft

Publicerad 28 oktober 2020 21:50 | Senast redigerad 01 november 2020 09:02
Ni som hänger med i hockeysvängen har knappast undgått Hockeyallsvenskans nya direktiv angående abuse of officials som läckte ut under onsdagen. Senare under kvällen blev vi varse om vad de hårdare direktiven innebar.

Tidigare har jag kritiserat ligaorganisationen för deras jobb med ”hållbarhet” där jag inte tycker man varit konsekvent i sitt hållbarhetstänk. Men detta känns helt rätt ur ett hållbarhetsperspektiv som egentligen grundar sig i vanligt jävla bondförnuft.

LÄS VIDARE MED PLUS

Månadsvis

79 kr/mån
  • Tillgång till allt material på Hockeysverige.se
  • Ingen bindningstid
  • Förnyas automatiskt
  • Avbryt när som helst!

Årsvis

659 kr/år
  • Tillgång till allt material på Hockeysverige.se
  • Förnyas automatiskt
  • Avbryt när som helst!

Vänligen logga in för att genomföra ditt köp av Plus.

HockeysverigeFotbollDirektInnebandymagazinetSvenskaFans