Tidigare har jag kritiserat ligaorganisationen för deras jobb med ”hållbarhet” där jag inte tycker man varit konsekvent i sitt hållbarhetstänk. Men detta känns helt rätt ur ett hållbarhetsperspektiv som egentligen grundar sig i vanligt jävla bondförnuft.
LÄS VIDARE MED PLUS
Månadsvis
79 kr/mån
- Tillgång till allt material på Hockeysverige.se
- Ingen bindningstid
- Förnyas automatiskt
- Avbryt när som helst!
Årsvis
659 kr/år
- Tillgång till allt material på Hockeysverige.se
- Förnyas automatiskt
- Avbryt när som helst!
Vänligen logga in för att genomföra ditt köp av Plus.









