- ”Det är en ynnest att ha en sådan verksamhet under som A-lagstränare”
- ”Det är bland det bättre som finns”
- Kritiserar klubbarnas talangrekrytering: ”Det kan jag tycka är lite fult”
- ”Jag tycker väl tyvärr att svensk hockey har utvecklats åt det hållet”
{{ PAYWALL LIMIT }}
LÄS VIDARE MED PLUS
Månadsvis
79 kr/mån
- Tillgång till allt material på Hockeysverige.se
- Ingen bindningstid
- Förnyas automatiskt
- Avbryt när som helst!
Årsvis
659 kr/år
- Tillgång till allt material på Hockeysverige.se
- Förnyas automatiskt
- Avbryt när som helst!
Vänligen logga in för att genomföra ditt köp av Plus.









