😡 Det finns något i väggarna på NKT Arena som gör att Karlskrona oavsett spelarmaterial misslyckas med att få ut det bästa av sin potential, det finns ingen anledning att tro något annat den här gången...
– Nej, du har rätt i att det har varit så i alla fall. Man har ju varit på andra sidan och mött lagen de haft här och inte fattat hur fan det kan gå på det sättet. Men jag tycker väl att för att göra det annorlunda har vi bytt ut lite av den stomme som de har pratat om här. Vi har ett ganska ungt lag som har ett jäkla driv. Jag hoppas att det är en del till att det ska bli en förändring. Jag tyckte när jag kom in förra året att vi inte orkade riktigt. Det var kanske också åldersstrukturen, att vi har ett lag som kör mer och att vi också ska orka mer. Sen vad det berodde på om det var skador eller något annat. Vi har ett yngre lag nu som jag hoppas ska orka lite mer, hela vägen. Jag tycker att de kör som fan, så jag tror att det är förändringen, att vi har en lite annan struktur på laget än vad som har funnits tidigare.
Månadsvis
- Tillgång till allt material på Hockeysverige.se
- Ingen bindningstid
- Förnyas automatiskt
- Avbryt när som helst!
Årsvis
- Tillgång till allt material på Hockeysverige.se
- Förnyas automatiskt
- Avbryt när som helst!
Vänligen logga in för att genomföra ditt köp av Plus.










