Första trepoängaren på över en månad för Väsby
Hockeyallsvenskan

Första trepoängaren på över en månad för Väsby

Publicerad 22 januari 2021 21:20 | Senast redigerad 22 januari 2021 21:58
Det blev Väsby som gick segrande ur mötet med Västervik i Hockeyallsvenskan på hemmaplan, med 4-2 (1-0, 1-0, 2-2).

Johan Lorraine gjorde två mål, övriga mål för hemmalaget gjordes av Rasmus Sörgardt och Viktor Åström, målen för Västervik gjordes av Erik Gustafsson och Tim Wahlgren.

Onsdag 27 januari 19.00 spelar Väsby borta mot Västervik. Västervik möter Tingsryd hemma i Plivit Arena söndag 24 januari 15.00.

Desktop ad in article Mobile ad in article