– Vi har sagt att vi vill vara med och kriga om topp tio och det är väl inte kört än. Det tycker jag väl är en rimlig nivå för oss nu. Det är bara att konstatera att vissa av de här lagen är ruggigt bra. Jag tycker att det är jätteroligt att möta de här lagen, vi visar ändå att vi spelar jämnt med Karlskrona och tar någon poäng mot Visby. Vi spelar jämnt mot alla lag vi möter, även de som är i absoluta toppen. Det tycker jag är positivt för vårat lag i år, reflekterar sportchefen Joakim Persson som varit nöjd med spelet i många matcher även om hans gäng inte fått segrarna med sig.
LÄS VIDARE MED PLUS
Månadsvis
79 kr/mån
- Tillgång till allt material på Hockeysverige.se
- Ingen bindningstid
- Förnyas automatiskt
- Avbryt när som helst!
Årsvis
659 kr/år
- Tillgång till allt material på Hockeysverige.se
- Förnyas automatiskt
- Avbryt när som helst!
Vänligen logga in för att genomföra ditt köp av Plus.









