Mats Grauers bemöter kritikstormen: "Vad man än gör så får man kritik"
Supportrarna är inte nöjda med Frölundas nya klubbmärke.
För hockeysverige.se bemöter klubbens ordförande Mats Grauers den kritikstorm som uppstått.
– Vi hade förväntat oss att det skulle komma kritik för det spelar nog ingen roll vilket klubbmärke man presenterar eller vilken förening det är, säger Grauers till hockeysverige.se.
Det går inte att säga annat än att det blev starka reaktioner då Frölunda presenterade sitt nya klubbmärke under gårdagen. Klassiska indianen byttes ut mot två liggande F i en cirkel. Den storm som blev medialt och bland fans runt om i Sverige liknades mer som en rejäl orkan.
”Ett klassiskt genuint klubbmärke mot ett för mig helt uddlöst ”modernt” klubbmärke/företagslogga. Hur kunde det hända? Var finns tanken på klubbens anrika historia? Var finns tanken på alla sup
Logga in som medlem för att fortsätta läsa - helt gratis
Logga in eller skapa ett konto för att fortsätta läsa den här artikeln.
Du kan när som helst köpa till en Plus-prenumeration.